Livrarea va avea loc până la uşa adresei de livrare indicată de Client. În cazul în care reprezentanţii Pro Canvas vor considera că este posibil ca livrarea în locul indicat de Client este de natură să deterioreze produsele comandate, îl vor informa pe Client şi vor înregistra aspectele semnalate în documentul de livrare. Clientul poate accepta livrarea, cu ignorarea aspectelor semnalate, însă Pro Canvas va fi exonerat, în acest context, de orice răspundere cu privire la eventualele deteriorări ale produselor.
Clienţii au obligaţia să asigure accesibilitatea curierilor la adresa de livrare și să se asigure că produsele pot fi livrate corespunzător. În cazul în care livrarea Produselor nu poate avea loc întrucât căile de acces de la adresa de livrare nu sunt corespunzătoare, produsele vor fi livrate, de către curier, de comun acord cu clientul, în vecinătatea adresei de livrare presupus inaccesibile sau în alt loc stabilit de comun acord cu curierul. Dacă livrarea nu poate fi efectuată din pricina indisponibilității clientului, curierul va
Livrarea Comenzii se va efectua în interiorul termenului indicat de Pro Canvas în emailul de acceptare a Comenzii, respectiv într-un interval de 2 până la 4 zile lucrătoare, în funcţie de categoria de numărul și categoria de produse comandate. Pro Canvas își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Pro Canvas care pot include: acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.
Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat Fan Courier, care va fi specificată în emailul de acceptare a Comenzii. În ziua livrării, Clientul este contactat de către curierul desemnat, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil indicat odată cu efectuarea Comenzii. În cazul în care totuşi Clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul va reveni de maxim două (2) ori, după care Comanda va fi returnată şi va reintra în stocul Produselor disponibile Pro Canvas, Clientul urmând să suporte costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate.
În cazul în care Clientul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia Produsele în numele său. Terţa persoană desemnată de Client trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele Clientului, Produsele.
Clientului îi este solicitat ca la livrarea Produselor să semneze de primire. Refuzul semnării documentului de livrare pus la dispoziție de către reprezentanții companiei de curierat echivalează cu refuzul Comenzii, Pro Canvas urmând să restituie suma plătită de către Client pentru Produse, cu excepția costurilor de livrare ce nu vor fi returnate.
La livrare, Produsele vor fi însoţite de următoarele documente: factura, chitanță, certificat de garanție.
Semnarea documentului de livrare nu afectează în vreun fel dreptul Clientului de a notifica în baza legislaţiei în vigoare eventuale defecte sau alte lipsuri de conformitate a Produselor. În cazul în care Clientul sesizează Vânzătorul cu privire la eventuale Produse lipsă sau Produse deteriorate, Vânzătorul urmează să livreze Produsele lipsă gratuit, iar Produsele deteriorate vor fi returnate în vederea înlocuirii, fără aplicarea unor costuri de livrare suplimentare.